Webteksten

Jouw werk verdient een professionele website

Als je je aantekenboekjes zat bent en je maar niet opschiet met je website, dan zit je hier goed. Als je een website hebt die te weinig klanten aantrekt, dan zit je hier ook goed. Want wat je nodig hebt is iemand die je tekst flair geeft, schwung, pizzazz, jeu. Zo iemand ben ik.

Webteksten (her)schrijven

Stel je voor hoe het zou voelen om ‘webteksten (her)schrijven’ van je to do-lijst af te vinken? Om weer tijd te hebben voor dingen die je wél leuk vindt, en waar jij goed in bent? Zonder je nog langer zorgen te hoeven maken over vragen, als:

  • Hoe zorg ik ervoor dat mensen van mij willen kopen of contact met mij willen opnemen?
  • Waar begin ik met schrijven?
  • Hoe kan ik mijn teksten persoonlijker maken?
  • Wat schrijf ik wel en niet op?
  • Welke informatie hebben klanten nodig voor een beslissing, zonder dat ik ze ‘overlaad’?
  • Waar plaats ik mijn calls to action?
  • Wat is de juiste plek voor testimonials?
  Boek een Copy Care sessie voor webteksten die doen wat ze moeten doen: klanten aantrekken en je aanbod verkopen.

Copy Care review sessie

Met goede webcopy doorbreek je de information overload die je klanten online ervaren. Want met teksten die iets toevoegen, die informatie geven, voelen je klanten zich geholpen. En stijgt hun waardering voor jou. Ontvang persoonlijke feedback op je teksten en leer gelijk zelf beter schrijven. De Copy Care review sessie biedt je direct bruikbare copy én personal copy training ineen.

Hoe het werkt

Stap 1: Afspraak inplannen

Stap 2: Delen

Stap 3: Sessie


Copy Care interview sessie

Dit is de VIP-behandeling voor ondernemers die zelf geen letter op papier krijgen. Elke opdracht start met een interview. Waarbij de behoefte van je ideale lezer en de manier waarop jouw aanbod op die behoefte aansluit de richting bepaalt. Al na één sessie hebben we de outlines voor je website klaar en ga ik aan de slag met het uitwerken van je teksten. Ruim van tevoren mail ik je hiervoor een vragenlijst om je voor te bereiden. Tijdens onze sessie leg ik deze vragen opnieuw aan je voor, en schrijf alvast op wat bruikbaar is voor je site. De opdracht is geslaagd als jij jezelf én je ideale klant in de teksten herkent.

Wat leveren goede webteksten je op?

  • Je merkverhaal vertaald naar aantrekkelijke webcopy
  • Je unieke waardepropositie helder op papier
  • Webteksten die twijfels en vragen wegnemen
  • Een website die rekening houdt met hoe een klant je website gebruikt
  • Een concrete, heldere boodschap die aanzet tot verkoop

Waarom zou je het schrijven voor je website uitbesteden?

  • Scheelt je een hoop werk en frustratie
  • Geeft je een frisse blik op de omschrijving van je aangeboden dienst
  • Kennis van woorden die inspelen op het onbewuste brein van je lezers
  • Inzicht in wat wel en wat niet werkt op je webpagina’s

Wat Haarlems Teksthuis voor je kan betekenen

Haarlems Teksthuis helpt je met het bepalen van een passende en herkenbare tone of voice, het schrijven van een Homepage die binnen 9 seconden de juiste indruk maakt op je bezoeker, een Over mij-pagina die stiekem over je klant gaat, een Werk met mij-pagina die het gewenste resultaat voor je klant exact beschrijft en overtuigende calls to action.

Klaar voor het effect van betere copy?

Laten we kennismaken!

Webteksten 20/02/2017

Bedrijfsgegevens

Gratis checklist

Gratis checklist met 60 power woorden - Haarlems Teksthuis
Meer kliks en klanten via je website?
Krijg direct toegang tot de 60 meest effectieve power woorden, die instinctief aanzetten tot lezen, klikken en kopen.